Tiket Balik Raya Aku

Assalamualaikum, kalini aku nak cerita kisah si tiket bas untuk balik raya. seperti biasa kalini sehari sebelum puasa ak dah beli supaya insiden balik raya tahun lepas tak berlaku lagi.

Tahun lepas dek kerana beli tiket bas last minit ak terpaksa naik bas lompat sampai 5 kali tukar bas barulah sampai kampung, kalini alhamdulillah dapat gak tiket bas walaupun rata2 kaunter yg ak tanya dah abis pada tarikh 18,19 august...

Ha sapa beli beli tu baik pegi beli cepat. Mana lau tau org duk raya kat kampung kita duk raya sorang2 wakakakaa...

Ada yang tanya tak awal sgt ke ak beli? Nak tau lewat ke awal pegi je tanya kaunter ha3.

Selamat Berpuasa-

Artikel Terkait

3 comments

eh kampung kt perlis? eh samalah kita eh :p selamat berpuasa & balik kampung :)

eh naik kt kajang jugak? sama tarikh n waktu plak tu

balik sabah, tp disebabkan uni tu mengada2, lambat bagi jadual (tu pun kali ke-4 p minta, baru dibagi), tiket mahal mau mampus..aiihhh...