Aksi Kucing Merajuk Dengan KFC

424428_258608117559371_144541028966081_577471_1853156267_n

Aksi Kucing Merajuk Dengan KFC

Melihat dari gambar ni ak teringat satu peristiwa dimana ada satu tempat KFC tu ada sekor kucing yang nak masuk ke dalam kedai KFC tersebut.

Tapi malangnya dihalau oleh pekerja yang tengah mencucui cermin KFC pada ketika itu. Kucing tu kiranya seolah-olah terkejut then terus loncat keluar dan malangnya kene langgar kreta yang datang pada masa yang sama.

Nasib baik kene langgar kaki je. Tengok jalan jengkek2 mungkin patah kot..Tapi takpelah asalkan dia selamat ha3..

Lain ceritanya pada kucing kat atas ni. tengok muka cam kenyang, tak pon tak makan ayam , kucing makan ayam ke? erk..ntah lerr..

Artikel Terkait

2 comments

kucing tu muka buat taktau aje, hehe

kucing tu kenyang sgt kot..ari2 makan kepsi..hihi..untungla!

"" Kenapa akak pakai niqab? ".".